Atslēgvārdi noskaidroti? Laiks monitoringam!

By Aigars Cepītis | SEO

Pirms uzsākt jebkādas SEO optimizācijas aktivitātes savā mājas lapā (iekšējā SEO optimizācija) vai arī ārpus tās (ārējā SEO optimizācija), svarīgi saprast, kādi ir mājas lapas rādītāji. Viens no svarīgākajiem, ko var arī viegli izanalizēt, ir mājas lapas atslēgvārdu pozīcijas Google meklētāja (vai arī citu meklētāju) rezultātos. Kā apzināt savas biznesa nišas atslēgvārdus? (2 vienkārši soļi) […]

Lasīt vairāk

Kā Veikt SEO Auditu Paša Spēkiem?

By Ritvars Lauža | SEO

Vai Jūsu uzņēmuma mājaslapa izmanto visu SEO potenciālu? Visticamāk, ka nē… Tomēr viens no efektīvākajiem veidiem, kā par to pārliecināties, ir mājas lapas SEO audits. Un es nerunāju par bezmaksas online SEO audita rīkiem. Vairāk par to, kāpēc tie ir tuvu bezjēdzīgiem, uzzināsit citā rakstā. Protams, lielāku vērtību no SEO audita Jūs iegūsiet, ja to būs […]

Lasīt vairāk
atslēgas vārdu izpēte

Kā 5 minūtēs atrast vismaz 20 atslēgvārdus?

By Aigars Cepītis | SEO

Kā 5 minūtēs atrast vismaz 20 atslēgvārdus tālākai SEO stratēģijai? Atslēgvārdi ir pamats visai SEO optimzācijai. Tas ir SEO elements, ap kuru veidot tālāko uzņēmuma SEO stratēģiju. Atslēgvārdi ir noteiktas frāzes, kā potenciāli klienti meklē sev nepieciešamo informāciju (problēmas risinājumus). Piemēram, ja automašīnai nepieciešams nomainīt ziemas riepas, tad interneta lietotājs Google.lv ieraksta terminu “riepu serviss” […]

Lasīt vairāk
user experience titulbilde

Kādi parametri raksturo labu mājaslapas lietojamību?

By Aigars Cepītis | Konversiju optimizācija

Lietojamība ir plaši lietots jēdziens, kas nereti raisa vairākus papildu jautājumus. … kā to izmērīt? Kādus KPI definēt, lai mērītu, uzlabotu ilgtermiņā utt.? Pirms virzīties tālāk pie lietojamības raksturojošiem parametriem un mērījumiem, mēģināsim precizēt šo jēdzienu. Lūk, viena no definīcijām, kas veiksmīgi to paskaidro: “Lietojamība nozīmē produktu un sistēmu (tostarp mājaslapu) izstrādi un pielāgošanu, lai tie […]

Lasīt vairāk

3 izmaiņas, ko vari ieviest savā mājas lapā jau šodien, un uzlabot SEO rezultātus!

By Aigars Cepītis | SEO

  Vēlējos ar Jums padalīties ar 5 ieteikumiem par veicamajām izmaiņām mājas lapā, kas var sniegt lieliskus rezultātus ilgtermiņā. Nav nozīmes tavam pašreizējam zināšanu līmenim par mājas lapas SEO optimizāciju, taču ir nozīme tam, lai ievies šīs izmaiņas savā mājas lapā pēc iespējas ātrāk. Mājas lapas virsraksti (Title tagi) Mājas lapas virsraksts ir dati, kas […]

Lasīt vairāk

Kā izmantot konversiju optimizāciju maza apmeklējuma apstākļos

By Aigars Cepītis | Konversiju optimizācija

Konversiju optimizācija nav tikai AB testēšana. Testēšana pēc būtības ir metode, kas izmantojama situācijā, kad iepriekš jau veikta virkne priekšdarbu, lai nonāktu pie iespējami efektīvākas interneta resursa darbības. Līdz ar to situācijās, kad interneta resursa apmeklējums nav liels, ir daudz darbu, kas jāpaveic, lai uzlabotu vietnes efektivitāti un konversiju rādītāju (CR). Turklāt jāņem vērā, ka […]

Lasīt vairāk